דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אולם - להגיע מוכנים 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 1674 פעמים ]

הגיע הזמן להפגש עם המעצבת, עיצוב יכול לעלות הרבה מאוד כסף ולבזבז חלק גדול מהתקציב שלכם לחתונה.... את חולמת על עיצוב שולחן מודרני? חופה מסורתית – או דווקא כזאת שיש בה הרבה אלמנטים של פרחים ונרות?מה יהיה מרכז השולחן אגרטל? אולי דווקא פרחים יהוו אווירה חגיגית? אולי נר קטן? אולי שניים? באיזה צבע כדי לבחור את המפה? אולי אדום?כסף? אותו הצבע של המפית או לא? כמה שאלות? מה מספק האולם /גן האירועים? מה עלי לשלם? כמה בלבול וזאת בשל עיצוב האולם לערב אחד מיוחד – יום החתונה שלכם.

 

אז נתחיל בכך שנאמר מזל טוב לזוג הצעיר שאוטוטו עומד להפרד מסטטוס הרווקות ונכנס לנעלים הגדולות של זוג נשוי.כמה פעמים דמיינתם את יום החתונה שלכם? איך מרימים אתכם גבוה בזמן הריקודים.... איך השמלה שלך תראה.... באיזה צבע תהיה חליפת החתן ואפילו על מקומות צילום אקזוטיים לאלבום התמונות חשבתם. אך על דבר אחד לא חשבתם או לא דמיינתם. עיצוב האולם.

 

הגיע הזמן להפגש עם המעצבת, עיצוב אולם / גן אירועים יכול לעלות הרבה מאוד כסף ועלול לבזבז הרבה מהתקציב שלכם לחתונה. על כן אנו מציעים שכדי לזוג לשבת ביחד ולחשוב "על כיוון" עיצובי עוד לפני הפגישה עם המעצב/ת. על בני הזוג לחשוב ביחד (פחות או יותר) מה הם רוצים? איזו אווירה אתם רוצים לתת לקהל המוזמנים שלכם לחוות?מה אתם רוצים לחוות? איזה קונספט? וחשוב מאוד כמה מהתקציב שלכם פחות או יותר תהיו מוכנים להשקיע בעיצוב האולם. כי פגישה עם המעצבת ללא כיוון חשיבה שלכם וללא ידע כמה תקציב עומד ברשותכם עלול לבלבל אתכם מאוד ועלול להכניס אתכם להוצאות מאוד גדולות שלא תוכננו מראש.

 

דבר נוסף שחשוב לבדוק ולדעת לפני הפגישה עם המעצב/ת הוא מה מספק לכם אולם אירועים לאירוע של חתונה? אילו מפות עומדות לבחירתכם? מפיות? אילו צבעים ואילו סוגים? יש גני ארועים / אולמות שנותנות לזוג לבחור גם ראנרים מגוונים וגם מרכזי שולחן. האם אפשר לבחור חופה מעוצבת ממגון חופות או שאולם האירועים "מחזיק" ברשותו רק חופה מסורתית?  לכל אולם / גן אירועים סטנדרט עיצוב שונה וכל אחד מהם מעמיד לרשות הזוגות אביזרים שונים לבחירה.  על כן יש זוגות שהעיצוב שהם יזדקקו לו "התוספות" יהיו זוטרות והתקציב עבור העיצוב יהיה נמוך, לעומת זאת יש אולמות שנותנים "עיצוב דל" ועל הזוג יהיה להוסיף הרבה אקססוריס – יש לקחת זאת בחשבון.

 

דבר נוסף שמומלץ לעשות לפני פגישה עם המעצבת, נקרא "סיור לוקיישן" תלכו ברוגע לאולם תראו, תציצו, תסתכלו בשקט איך נראה האולם בלי עיצוב... יש אולמות וגני אירועים שמעוצבים מספיק יפה ועיצוב מינימלי מספיק להם ואין צורך להוסיף עיצוב נוסף "ולהעמיס". ככה תוכלו לראות בדיוק האם צריך דווקא כאן באמצע האולם "שנדליר" או אולי מנורה מעוצבת? האם ליד הבר צריך לפזר נרות? נר גדול או קטן או זרי פרחים....

 

וטיפ אחרון חביב, תלכו לחתונות נוספות באולם, תראו איך זוגות אחרים מתחתנים "לקחו" את האולם והפכו אותו לכך שיתאים להם – תקחו את הדברים שאתם אוהבים ותשמיטו את אלו שאתם לא אוהבים. תבדקו באירוע שכן אהבתם מי עיצב את האירוע.  ככה תוכלו לקבל רעיונות עיצוב נוספים, להבין ולדעת טוב יותר איך אתם רוצים שהאולם/גן אירועים יראה ביום החתונה שלכם.

שיהיה בהצלחה.

לי-קל אירועים פעלה ופועלת בתחום החתונות חתונה , מסיבת בר/ת מצווה, ימי הולדת לצעירים ומבוגרים, אולמות אירועים , בריתה ואירועים עסקיים גדולים שבהם צברנו ניסיון רב במהלך השנים האחרונות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב